wtorek, 15 września 2015

Biały koszyczek z obiciem białym w czarne grochy.



Witajcie w połowie września ! :)


Zrobiłam koszyczek dla Kasi S z bloga " Kreatywna Mama " i zupełnie o nim zapomniałam. Oczywiście koszyczek już dawno jest w posiadaniu Kasi, ale ja dopiero dziś Wam go prezentuję :) No cóż , skleroza ;)

Biały koszyczek z obiciem białym w czarne grochy.

Wymiary : 
21 cm x 18 cm , wysokość 15 cm





Uszyłam również na prośbę Kasi dodatkowe ubranko do koszyczka :)





A tymczasem powstała w mojej pracowni kolejna NOWOŚĆ ;)
Zbliża się Dzień Nauczyciela, więc w kolejnym poście pokażę Wam jedną z moich propozycji na oryginalny prezent :)



11 komentarzy:

  1. Biały koszyczek i materiał w czarne kropki - mistrzostwo! :) Piękny i cudny, jak zawsze jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się wstążkowo ;))
    Pozdrawiam,a koszyczek cud miód.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kosz, profesjonalny splot i te ubranko w grochy...super wkomponowane w całość;) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten Twój koszyczek,jak i wszystkie pozostałe;)
    Pozdrawiam Marianna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny koszyczek na różne "przydasie" :)
    Kolor tez mi się podoba ,ponieważ jest taki ponadczasowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam motyw kropeczek i grochów ;) pozdrawiam i zapraszam do nnie na rocznicowe candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam motyw kropeczek i grochów ;) pozdrawiam i zapraszam do nnie na rocznicowe candy ;)

    OdpowiedzUsuń