sobota, 29 marca 2014

Kurczaczek, kurka i kolorowe pisanki .

Do Wielkanocy zostało ok. 3 tygodnie. Więc najwyższy czas zacząć przygotowania.
Przed Bożym Narodzeniem zrobiłam kilka bombek metodą karczochową., możecie je obejrzeć tutaj :  BOMBKI KARCZOCHY 
Tą samą metodą można ozdobić styropianowe jajka i powstaną wtedy jaja karczochy .
Ja zrobiłam kurczaczka w jajeczku :) A żeby stał stabilnie i się nie przewracał , dorobiłam mu podstawkę z papierowej wikliny w formie wianuszka.




Zrobiłam również taką oto kolorową pisaneczkę. Oraz kilka innych, ale jeszcze nie zdążyłam ich przystroić. Efekt końcowy pokażę w kolejnym poście :)



I na koniec koszyczek kurka. Ale tym razem nie z grzebieniem a z uroczym kapelusikiem na głowie :)









   

2 komentarze:

  1. Po prostu cudeńka;) Chyba bardzo pracochłonne... Ale za to przepiękne. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń